Polderkracht uitzendbureau opmeer

Wij zijn ontstaan vanuit de behoefte om een verschil te maken in de uitzendbranche.

Ons verhaal, Willem Roozing van Polderkracht.

Wie bij Polderkracht aanklopt voor werk of voor werknemers wordt niet zomaar binnengelaten. Natuurlijk is iedereen van harte welkom voor kennismaking, maar willekeurig zakendoen? Nee. Er is een duidelijke focus bij Polderkracht. Hun doel is om het verschil te maken: bij de werknemer en bij de opdrachtgever.

Polderkracht uitzendbureau opmeerVanuit deze behoefte om een verschil te maken in de uitzendbranche is Polderkracht ontstaan. Ze willen de diepte in voor opdrachtgevers en werknemers. Geen ‘gaten vullen’, maar een match maken waarbij iedereen echt verder geholpen is. Een match op basis van kwaliteiten levert een bedrijf echt rendement op. En dat voelt en merkt de werknemer weer. Ook in het negatieve imago dat soms kleeft aan de uitzendbranche en/of uitzendkrachten streven ze naar verbetering. Zowel de uitzendkracht als het bedrijf zijn met elkaar geholpen en kunnen een positieve bijdrage leveren aan elkaars groei en ontwikkeling.

De kracht van Polderkracht

De kracht van Polderkracht is een gebalanceerd team. Er is een goed doordacht bedrijfsplan, een duidelijke visie en een strakke taakverdeling. Ieder teamlid heeft een rol waarin de eigen kwaliteiten optimaal ingezet worden. Hun verschillende karakters sluiten perfect op elkaar aan. De een is heel commercieel, de ander verbindend. De een is analytisch en de ander weer een echte ondernemer met een heldere visie.

Focus

Willem Roozing is een van de vier grondleggers van Polderkracht. Willem vertelt: “We zitten op dit moment in een timeshift in de economie. Robotisering en automatisering zorgen ervoor dat er beroepsgroepen gaan wegvallen of in ieder geval uitdunnen. Wij denken alvast na hoe en waar we deze mensen een nieuwe baan kunnen bieden. Onze focus ligt op de techniek, logistiek en de op- & overslag.”

Backoffice uitbesteden aan Paytra

Zoals ze zelf sterk geloven in het doen waar je goed in bent, zoeken ze dat ook in hun samenwerkingen. Ze zijn scherp op de manier waarop hun bedrijfsprocessen ingericht worden. Zo kwamen ze al voor de opstart van Polderkracht tot de conclusie dat het beter voor hen was om hun backoffice uit te besteden. Daarover zegt Willem: “We wilden niet opnieuw het wiel van verloning en facturatie uitvinden. Zeker met oog op de veranderingen die wij op dit gebied verwachten in de komende jaren. Diverse payroll-partijen hebben we gesproken, maar bij geen een voelden we de bekende klik. Bij Paytra vonden we naast die klik, herkenbaarheid in de manier waarop werkzaamheden en processen opgepakt worden. Het zelfsturende team van Paytra, de manier waarop ze toekomstgericht denken en handelen. En nu we een tijdje op weg zijn voldoet Paytra volledig aan de verwachtingen. Hun woord is woord, vragen worden snel beantwoord, acties snel opgevolgd. Bellen naar Paytra voelt niet als bellen naar een ander bedrijf, maar naar een andere afdeling van ons bedrijf. De samenwerking voelt natuurlijk, we zijn op elkaar afgestemd.”

Deel dit verhaal