Advizo Sliedrecht samenwerking Paytra

Door middel van trainingen, persoonlijke aandacht en coaching kunnen we aan de hulpverlening echte professionals bieden

Ons verhaal, Pieter van Reeuwijk en Wim Karels van Advizo.

Advizo is een advies- en detacheringsbureau, gevestigd in Sliedrecht. Advizo richt zich met name op de (jeugd)hulpverlening. In 2015 bundelden directeuren Pieter en Wim hun krachten. Wim heeft ruime ervaring in de sales, marketing en communicatie en Pieter is jarenlang werkzaam geweest in de hulpverlening. Dit blijkt een gouden match. Ze koppelen talentvolle professionals in de hulpverlening aan een baan.

Coaching en training

Advizo SliedrechtMaar daar stopt het niet. De professionals worden getraind en gecoacht onder leiding van ervaren trainers en coaches. Zo organiseert Advizo elk kwartaal een bijeenkomst waarin ze een SKJ-geregistreerde training aanbieden, er is mogelijkheid op begeleiding bij het opstarten van een intervisiegroep en medewerkers krijgen regelmatige evaluatiegesprekken. Advizo biedt dit aan omdat hun medewerkers dagelijks te maken hebben met problemen rondom kinderen en gezinnen. Ze hebben een beroep waarbij het gemakkelijk is om je de problematiek van je cliënten persoonlijk aan te trekken. Door middel van trainingen, persoonlijke aandacht en coaching doen de heren alles om de hulpverleners de tools in handen te geven om hun werk goed te doen.

Succesvolle werkwijze

Nu, bijna 2 jaar na de start, is hun kantoor alweer te klein. Zo succesvol blijkt hun werkwijze te zijn. De mannen van Advizo stralen gedrevenheid, betrokkenheid, kennis van zaken en enthousiasme uit. Wie hun kantoor binnenstapt of belt, herkent dit. Je merkt dat de werknemers die voor hen, en bij hen werken, met plezier naar hun werk komen.

Backoffice uitbesteden aan Paytra

Sinds de start werken ze samen met Paytra. Ze wisten dat ze de kennis misten op het gebied van verloning, debiteurenbeheer en facturatie en alles wat daaromheen hangt. Wim Karels van Advizo: “Dan kun je ervoor kiezen deze kennis zelf op te doen of dit uit te besteden aan een ander.” Omdat de heren van Advizo geloven in specialisatie, kozen ze voor het laatste. In Paytra vonden ze de aanvulling die ze zochten. Ook de werkinstelling en visie passen bij elkaar. Door de backoffice uit te besteden, kon Advizo zich volledig focussen op de start en groei van het bedrijf. “In de samenwerking heb je nooit het gevoel de zoveelste klant te zijn. We hebben een vast contactpersoon, er wordt samengewerkt en meegedacht. Ook onze opdrachtgevers en de jeugdhulpverleners kunnen we met een gerust hart naar Paytra laten bellen. De medewerkers van Paytra begrijpen de noodzaak van snelle antwoorden op vragen en snelle oplossingen van problemen. De samenwerking is een wederzijdse katalysator geweest. We helpen elkaar groeien door kritisch te zijn naar elkaar, hard te werken en uitdagingen samen te lijf te gaan,” aldus Wim.

Deel dit verhaal